2021. június 28., hétfő

"Fogadj örökbe egy írót!" kihívás

Számtalanszor írtam, hogy rengeteg olvasatlan könyvem van (igen, még mindig 500 felett), hála a különféle könyvmentési akcióknak, na meg az esztelen vásárlásoknak. Több hosszabb sorozat, vagy épp egy íróhoz köthető egyke kötet áll a polcomon, ezért gondoltam létrehozok egy kihívást, ami ezek felszámolását segíti elő. Részletek a továbbiakban! 


Pontokba szedem a szabályokat, így a legegyszerűbb. Viszont, ha felmerül bármilyen kérdés, tegyétek fel nyugodtan hozzászólásban, e-mail-ben, vagy bármelyik közösségi platformon, ahol elérhető vagyok. 

  • Nem egy konkrét életművet, vagy sorozatot kell elolvasni. A kihívás 2. része 2022. január 1-től 2022 június 30.-ig tart, erre az időszakra kell egy szerzőt választani. Annyi a kitétel, hogy legalább három könyves író legyen! 
  • A fél év alatt az adott alkotótól legalább három könyvet kell elolvasni. Maximum határ nincs. Az is mindegy, hogy különálló történetek, vagy akár egy vagy több sorozat. Speciel én a magam számára a havi egy könyvet tűztem ki célul, vagyis legalább hatot, de előfordulhat, hogy több is becsúszik. 
  • Igyekszem figyelemmel követni a dolgot több platformon, használható a #fogadjörökbeegyírót hashtag. De csatlakozhattok hozzám a blog Facebook csoportjában, a Libellum Kávézóban is. Jöhet a kihívással kapcsolatban minden: fénykép, blogbejegyzés, bármi. 
  • NINCS NYEREMÉNYJÁTÉK!
  • Csatlakozni bármikor lehet. 
  • Még így a végére: A második "örökbefogadás" június 30-ig tart. Utána, a következő körben lehet ugyanazt a szerzőt újra választani, ha valaki egy életmű, vagy egy hosszabb sorozat "kivégzésére" készül. Természetesen több ember is lecsaphat egy íróra. 
UPDATE!!!!!
Felmerült néhány további kérdés a kihívásról: 
  • Természetesen érnek az e-bookok is, hiszen azok is könyvek.
  • Lehet külföldi íróktól is olvasni.
  • Ha nincs 3 olvasatlan könyved az adott szerzőtől, de szeretnél újraolvasni, azt is elfogadom.
  • Nyugodtam posztoljatok a kihívásról a Facebookos csoportomban, vagy épp instán. 
  • Ha egy író több álnevet használ, esetleg eltérő műfajokban alkot, akkor is ér a dolog. A személy a lényeg. 
  • Novelláskötet szintén számít, viszont egy sorozathoz írt pár oldalas kiegészítő jellegű történet nem. 

Azt hiszem, első lendületre ennyi. Remélem, rajtam kívül is akad azért majd résztvevő. Kiemelten figyelni fogom: 
  • a Libellum Kávézót, a blog Facebook csoportját,
  • az Instát, ahol @libellum1984 néven fent vagyok, de használható a #fogadjörökbeegyírót hashtag
  • a Molyos kihívás 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése