Az utóbbi időben nem írtam hosszabb bejegyzéseket a könyvekről, újabban az értékeléseimet a Molyon találjátok!
Abby Jimenez
Albert MoukheiberAlexandra Oliva
Andrew Nicoll
Andrzej Sapkowski
Chloé Esposito
Colleen Hoover
Cserhalmi Dániel
Dan Simmons
- Dermesztő nyár (1.)
Elena Ferrante
Elizabeth Chadwick
- A legnagyobb lovag (William Marshall 2.)
F. Scott Fitzgerald
Franz Kafka
Genki Kawamura
Gregus Gábor
Han Kang
Hans Sebald
Harper Lee
Haylen Beck
Herendi Kata - Szabó Eszter Judit
Hiro ArikawaJ. D. Barker
- A negyedik majom (4MGY 1.)
- Az ötödik áldozat (4MGY 2.)
- A hatodik éjszaka (4MGY 3.)
- Szíve helyén sötétség
Jókai Mór
- Calderon, avagy hullajelölt kerestetik (Calderon 1.)
Peter V. Brett
- A Rovásember (Démon-ciklus 1.)
- A Sivatag Lándzsája (Démon -ciklus 2.)
- Napháború (Démon-ciklus 3.)
- Koponyatrón (Démon-ciklus 4.)
- A Nagy Bazár / Brayan aranya és más történetek (Démon-ciklus 1,5. - kiegészítő kötet)
Robert Merle
Sid Jacobson - Ernie Colón
Stephanie Wrobel
Stephen KingSzlafkai Éva
Stian Skald
Szaszkó Gabriella
- Kora február (Midlife Crisis 1.)
- Késő március (Midlife Crisis 2.)
Tóth Cecília
Urbánszki László
- Régi-új hazában (Honfoglalás 2.)
Walter Tevis
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése