2021. január 28., csütörtök

A-tól Z-ig Book Tag

Nemrégiben írtam, hogy néha szoktam csak Book Tag-eket kitölteni. Általában, csak akkor, ha valami érdekes témához kapcsolódik, vagy épp kihívnak rá, mint ahogy most történt. Szóval, nem is szaporítom tovább a szót, jöjjenek a kérdések! 


1. Író, akitől a legtöbbet olvastál. 

Általában össze-vissza olvasok mindent, ritkán vagyok hűséges egy íróhoz. De ha azt nézem, amióta a Molyt használom, akkor egyértelműen Stephen King-től olvastam a legtöbbet. 

2. Legjobb folytatás.

Mostanság jöttem rá, nem igazán vagyok kibékülve a sorozatok x. részeivel. Így nehéz a választás, de talán én is Sarah J. Maas-tól tudnám említeni a Köd és harag udvarát. A ritka kivételek egyike, hogy a folytatás jobb, mint az első rész. Viszont a harmadikról inkább ne is beszéljünk, rettenetes lett.

3. Mit olvasol jelenleg?

Hasonló kérdésekre mindig az az elmés válasz jut eszembe, hogy könyvet. Na, de viccet félretéve: 
4. Milyen italt választasz olvasáshoz?

Inkább távol tartok minden folyékony dolgot a könyveimtől, mivel kifejezetten ügyetlen vagyok. Egyébként kávé, kávé, és még több kávé. Eszméletlen mennyiséget képes vagyok belőle bevedelni. 

5. E-könyv vagy papír alapú könyv?

Régebben ragaszkodtam a papírhoz, de az utóbbi időben teljesen mindegy. Ha épp úgy alakul, még telefonon is olvasok. 

6. Egy karakter, akivel randiztál volna.

Nincs ilyen. Viccesnek találom, ha valaki kitalált szereplőkről fantáziál. 

7. Rejtett gyöngyszem.

Cserhalmi Dánieltől a Szibériai csapda, amit szerencsére egyre többen felfedeznek. Hamarosan én is hozom róla az ömlengésemet. 

8. Egy fontos pillanat a könyves életedben. 

Talán 2016-ban a blog elindítása, de nem tartom ezt se húúúú, de különlegesnek. Vannak nálam sokkal aktívabb és tehetségesebb bloggerek. 

9. Most fejezted be.

Az utolsó befejezett könyvem: J. D. Barker: A hatodik éjszaka (4MGY 3.)

10. Leghosszabb könyv, amit olvastál.

Csak a saját könyveimet nézve a Molyon, Stephen Kingtől a Végítélet

11. Legutóbbi könyv, amit késő estig olvastál. 


12. Legutolsó könyvvásárlásod

Még novemberben rendeltem a Bookline-ról pár könyvet, de függőben van egy adás-vételem néhány antikvár darabról. 

13. Legrosszabb könyves szokásod

Nem hinném, hogy van ilyen. Talán az, hogy sok sorozatba belekezdtem, ami aztán úgy is maradt, akár olvasás, akár beszerzés szintjén. Ezen szeretnék változtatni. 

14. Új megjelenés, amit a legjobban vársz

Ebben a minutumban nem jut eszembe semmi, pont ezért álltam ellen a legutóbbi akciós "felhívásnak" is. 

15. Egy könyv, amiért fangirl/fanboy módra rajongsz

Ebből már kinőttem, azt hiszem. De az első fantasy olvasásom iránt elfogult vagyok: Ryan Hawkwood: Farkasének

16. Könyv, amit megbántál, hogy olvastad

Óh, ide szép kis lajstrom jöhetne. De a teljesség igénye nélkül: 

Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is. Akár hozzászólásban is szívesen olvasom a válaszaitokat! Itt nem jelölnék most senkit, megtettem a Moly aktuális zónájában. 


A kép forrása: Pixabay. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése