2021. szeptember 5., vasárnap

Zárszó - 2021. Augusztus

Még az előző oldalon elkezdtem egy időben havi összegzőket írni az olvasmányaimról. De valahogy hamvába dőlt a dolog, így csak egy-egy közösségi médiás poszt lett belőle. Viszont úgy döntöttem, ideje feléleszteni ezt a rovatot. Szóval, íme, az augusztusi olvasmányaim! 



Nem mondhatnám, hogy augusztusban a helyzet magaslatán álltam, ami az olvasást illeti. Összesen 4 könyvet sikerült befejeznem, ahogy fentebb látható, ez körülbelül 2900 oldal. Mentségemre legyen szólva, folyamatban van két 500 feletti életrajz, amivel nem bírok olyan gyorsan haladni, szóval azok már csak a szeptemberi összegzésben fognak szerepelni. A kihívásokon való részvételt sem erőltettem a hónapban, valahogy nem volt a tervezéshez energiám. De azért részt vettem Évi (Bacchanteblues vlogcsatorna) szokásos 48 órás Ítéletdöntögető Olvasási Maratonján, amelynek a témája Észak-Korea volt. Kipróbáltam az "élőzést", igaz csak hanggal, de nem az én világom. Valamint folytattam a "Fogadj örökbe egy írót!" kihívásra a havi Stephen King olvasást. Na, de lássuk sorban a köteteket, amelyekről már írtam, arról linkelem is a bejegyzést: 
  • Anna Fifield: Kim Dzsongun - 5/4,5: Elég alapos életrajz az észak-koreai diktátorról. Ami furcsa volt kissé, hogy inkább témakörök szerint csoportosította a szerző a mondandóját, nem időrendben. Így kicsit kaotikus lett. 
  • Dan Simmons: Dermesztő nyár - 5/4: "Bejött a regény, teljesített az a feladatát, amit egy könnyedebb horrortól elvárok. A sok-sok sztereotip elem ellenére is sikerült a szerzőnek egyediséget csempészni a történetbe." 
  • Andrew Nicoll: Valdez - 5/4: "...nagyon tetszett, hogy a szerző fokról fokra tárta fel előttünk Valdez eleinte felszínesnek tűnő személyiségét. Ami azonban a legjobban megfogott, az a regény hangulata - nagyon áthatja a dél-amerikai miliő -, és a nyelvezete."
  • Stephen King: Minél véresebb: Így elöljáróban nem voltam elszállva tőle, de még átlagolnom kell a négy kisregény pontozását...
A blogon augusztus első két hetében nem született bejegyzés, de utána valamennyire behoztam a lemaradásomat, és összesen öt ilyen-olyan irományt hoztam nyilvánosságra. Ráadásul három új rovatot is indult: a Lajstromot a könyves listáknak, A könyveken innen és túl-t az egyéb könyves témáknak és itt lesz a Zárszó a havi zárásoknak. Igyekszem színesebbé tenni a palettát a könyvajánlók mellett! Na, de itt vannak az augusztusi bejegyzések:

Nos, azt hiszem, ennyi volt az augusztusom, szeptemberben igyekszem minden téren aktívabb lenni, aztán meglátjuk, hogy alakul. Nektek milyen volt az augusztus? 


Megtalálhattok a Facebookon, a blog oldalán és a csoportjában, a Libellum Kávézóban is, ahol minden könyvkedvelőt szívesen látok! De elérhető vagyok az Instagramon, és a Molyon szintén. Nemrég indult két kihívásom, az "Olvass plusz 1 órát!" és a "Fogadj örökbe egy írót!", és belevágtam a valószínűleg több évig elhúzódó Plakátprojektbe, ha van kedvetek, csatlakozzatok! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése